Tegenwerpingen in een verkoopgesprek. Tactiek of echt bezwaar?

​Tegenwerpingen in een verkoopgesprek​

tegenwerpingen verkoopgesprek

​Tegenwerpingen, tactiek of echt bezwaar?​

​De tweede module uit ons trainingsprogramma behandelt gevorderde vaardigheden voor uitdagende klantgesprekken. U leert verkooptechnieken om situaties waarbij de klant met een tegenwerping / bezwaar komt (zoals een klacht, skeptisch gedrag, een misvatting en onverschilligheid etc.) op een prettige en professionele manier om te buigen in een kans.

Doelgroep

Alle verkoopmedewerkers met fundamentele verkoopvaardigheden en klantcontact voor productverkoop, projectverkoop of levering van services, waar regelmatig uitdagende situaties ontstaan tijdens het verkoopgesprek.

Modulaire opbouw

Onze 2-daagse vaardighedentraining met verkooptechnieken voor uitdagende klantgesprekken is onderverdeeld in de volgende sessies:

  • Vooruitblik
  • Sessie 1: Introductie & successen / uitdagingen
  • Sessie 2: Herkennen & identificeren van tegenwerpingen
  • Sessie 3: Achterhalen van het werkelijke bezwaar & De 2-staps aanpak & omgaan met skeptisch gedrag
  • Sessie 4: Misvatting & meer algemene bezwaren
  • Sessie 5: Klacht & onverschilligheid
  • Sessie 6: Acceptatie
  • Rollenspellen
tegenwerpingen ombuigen

Materialen training

Trainees

  • 8 Sessie werkboeken
  • Digitale infographics
  • Evaluatie formulier

Trainers

  • Trainer’s Leader Guide
  • 1 USB stick met videos

Beschikbare talen

  • Engels, Duits
  • Frans
  • Italiaans
Secured By miniOrange