Verkooptraining binnendienst
Training verkoop binnendienst
Omschrijving:
Deze verkooptraining uit ons programma traint binnendienst medewerkers fundamentele en gevorderde telefonische verkooptechnieken in 3 dagen of 6 dagdelen.
Voorwaarde:
Uw medewerker werkt al langer bij uw bedrijf of is net gestart en heeft een vaardighedentraining nodig.
Doelgroep:
Alle interne (verkoop) medewerkers, wereldwijd, met klantcontact voor productverkoop, projectverkoop of levering van services.
Modulair ontwerp:
De verkooptraining voor binnendienst medewerkers is onderverdeeld in sessies:
- Vooruitblik
- Sessie 1: Introductie
- Sessie 2: Een sterke opening en vragentechnieken
- Sessie 3: Relaties bouwen door behoeften te achterhalen en oplossingen te bieden afgestemd op de werkelijke klantwens.
- Sessie 4: Commitment verkrijgen van klanten en klantgedrag identificeren.
- Sessie 5: Herkennen en hanteren van klantgedrag zoals onverschilligheid, misvattingen en bezwaren.
- Sessie 5: Herkennen en hanteren van klantgedrag zoals sceptisch gedrag, een klacht en aanvaarding.
- Rollenspellen
Materialen:
Trainees
- 8 Sessie werkboeken
- Digitale infographics
- Evaluatie formulier
Trainers
- Trainer’s Leader Guide
- 1 USB stick met videos
Beschikbare talen:
- Engels, Duits
- Italiaans