Verkooptraining binnendienst - telefonische gespreksvaardigheden

Verkooptraining binnendienst

verkooptraining binnendienst oh norman

Training verkoop binnendienst

Omschrijving:
Deze verkooptraining uit ons programma traint binnendienst medewerkers fundamentele en gevorderde telefonische verkooptechnieken in 3 dagen of 6 dagdelen.

Voorwaarde:
Uw medewerker werkt al langer bij uw bedrijf of is net gestart en heeft een vaardighedentraining nodig.

Doelgroep:
Alle interne (verkoop) medewerkers, wereldwijd, met klantcontact voor productverkoop, projectverkoop of levering van services.

Modulair ontwerp:
De verkooptraining voor binnendienst medewerkers is onderverdeeld in sessies:

  • Vooruitblik
  • Sessie 1: Introductie
  • Sessie 2: Een sterke opening en vragentechnieken
  • Sessie 3: Relaties bouwen door behoeften te achterhalen en oplossingen te bieden afgestemd op de werkelijke klantwens.
  • Sessie 4: Commitment verkrijgen van klanten en klantgedrag identificeren.
  • Sessie 5: Herkennen en hanteren van klantgedrag zoals onverschilligheid, misvattingen en bezwaren.
  • Sessie 5: Herkennen en hanteren van klantgedrag zoals sceptisch gedrag, een klacht en aanvaarding.
  • Rollenspellen

Materialen:
Trainees

  • 8 Sessie werkboeken
  • Digitale infographics
  • Evaluatie formulier

Trainers

  • Trainer’s Leader Guide
  • 1 USB stick met videos

Beschikbare talen:

  • Engels, Duits
  • Italiaans