Klantgerichtheid competentie verbeteren (training)

Klantgerichtheid competenties verbeteren

klantgerichtheid vaardigheden trainen

​Klantgerichte bedrijfscultuur

​De eerste module van ons programma behandelt de basis competenties van klantgerichtheid tijdens een persoonlijk (verkoop) gesprek. (consultative selling)

Doelgroep training

Alle (verkoop) medewerkers, wereldwijd, met klantcontact voor productverkoop, projectverkoop of levering van services.

Benodigde tijd

twee (2) dagen.

klantgerichtheid competentie

Sessies

Deze vaardighedentraining ter verbetering van klantgerichte kerncompetenties is onderverdeeld in de volgende sessies:

  • Vooruitblik
  • Sessie 1: Wat maakt het verschil
  • Sessie 2: Belang van een positieve opening
  • Sessie 3: Strategisch vragen en luistervaardigheden
  • Sessie 4: Behoeften en kansen / ken het verschil
  • Sessie 5: Product / Kenmerk / Voordeel
  • Sessie 6: ​Afsluittechnieken
  • Praktijksessie met rollenspellen
klantgerichtheid training cursus modules

Resultaten

Uw medewerkers zijn in staat om op een prettige en professionele manier een commercieel gesprek te leiden met de (interne) klant waarin zij de werkelijke behoeften weten te achterhalen en daarnaar te handelen. (win-win)

Materialen:

Trainees

  • ​Online salestest
  • 8 sessie boekjes
  • Digitale infographics
  • Evaluatieformulier

Trainers

  • Trainer’s Leader Guide
  • 1 USB stick: 13 video scenes met rollenspellen gespeeld door de sales “persona” Norman Getit en zijn klant John Thorow

Beschikbare talen

  • Nederlands, Engels, Duits
  • Frans, Spaans, Italiaans
  • Russisch
  • Chinees