Klantgerichtheid verkooptraining - overzicht

Onze verkooptrainingen

Product overzicht

​Het klantgerichtheid verkooptrainingsprogramma is succesvol, omdat het begint en focust op fundamentele verkoop- en communicatievaardigheden en vervolgens verdiept in geavanceerde en verfijnde vaardigheden. Dit resulteert voor u en uw bedrijf in een gedegen ontwikkeling van uw buitendienst en binnendienst medewerkers.

  • Onze eerste module behandelt de basis competenties van klantgerichtheid tijdens een persoonlijk (verkoop) gesprek, terwijl Module 2 - 5 inzoomt op de benodigde vaardigheden bij uitdagende situaties zoals tegenwerpingen, klantgedrag, onderhandelingsvaardigheden en teamselling vaardigheden.

  • Om een optimaal resultaat te bereiken zijn alle modules aan elkaar gerelateerd of volgen ze elkaar op. Na afronding van Module 1 en Module 2 volgt onze coaching module 1, waarmee we het coaching aspect op de basis competenties introduceren, vanuit het groepsleiders perspectief als ook vanuit het (sales) medewerker perspectief.
klantgerichtheid vaardigheden overzicht
  • Na Module 5 volgt onze coaching module 2. Deze is ontworpen voor het coachen van uitdagende verkopers bij lastige commerciële situaties vanuit het groepsleiders perspectief.

  • Onze "binnendienst" module omvat fundamentele en geavanceerde communicatievaardigheden die voldoen aan de vereisten van uw interne verkoopteams.

Het productoverzicht illustreert de eerder genoemde Modules. In de Module "binnendienst" zit tevens een compacte versie van Module 1 & 2 verwerkt.